3 iulie 2008

Sa-mi fac preazentarea zic...

despre mine... prietenii ar spune k sunt funny, brutal de sincera si dezordonata,colegii ar afirma k am gura mare si sunt a-dracu,vecinii(in special babele si mosii) ar spune ca sunt politicoasa :p, iar baietii ar spune k sunt rea.EL(oricare ar fi) ar zambi si ar ofta la urma urmei stie k nu ma poate schimba. Nu am pretins niciodata ca as fi o persoana usor de suportat,din-totdeauna am admis ca sunt o fata normala,stiu sa fac de mancare(dar nu-mi place) si sa o savurez in mijlocul patului.De la oamenii din jurul meu doresc sa fie sinceri sa nu-mi ingradeasca libertatea sa fie acolo cand am nevoie d ei. Ce caut?caut o persoana care sa stie sa ma asculte si sa-mi dea sfaturi,sa ma invete lucruri noi,sa aiba grija de mine,sa ma faca sa rad sa-mi spuna dak mi s-a stricat make-upul, sa ma tina in brate si sa ma rasfete ,sa-mi arate k ii pasa, sa imi spuna noapte buna in fiecare seara si buna dimineata in fiecare zi de luni cand ma trezesc cu fata la cearsaf,sa asculte parazitii, sa ma invete jocuri noi, sa se joace cu mine,sa se joace in parul meu,cand mi-e frig sa-mi dea haina lui s nu racesc sa-mi dea la o parte suvita neascultatoare care imi intra in ochi, sa ne plimbam noaptea fara sa stim incotro mergem si sa facem planuri pt urmatoarea luna,sa-mi puna melodii cu subinteles si sa cantam impreuna,sa stie sa ma faca fericita si sa se puna la mintea mea d copil,sa aprecieze cand ma straduiesc sa gatesc si sa spele el vasele la sfarsit si chiar dak nu tine cu rapid sa se uite la meci cu mine ,sa se priceapa la masini...sa fiu prima persoana p care o suna cand s-a intamplat ceva,sa stam d vorba ore in sir despre nimic si sa nu ne dam seama cum zboara timpul,sa ma lase sa stau cu capul pe genunchii lui,sa stam vara la plaja si sa citim o carte impreuna si iarna sa ne batem cu zapada...

Niciun comentariu: