29 iunie 2009

Despre Delta, Prison Break si alte aberatii

Aseara am plans,am vazut ultimele episoade din Prison Break si am plans, asa cum ii sta bine unei gospodine sa planga la "Marimar" cand moare idolul ei, Jose Armando.Dar eu nu am plans ca a murit Michael(Scofield, nu Jackson)-ce coincidenta, dom'le! M-a emotionat motivul pentru care a decis sa moara...
Despre Delta am promis ca scriu si eventual sa pun si poze, dar am fost ocupata si drept sa spun mi-a fost si lene.Scriu acum, fara poze dar cu liniute:
-in Delta, mai precis la Sfantu Gheorghe, e frumos, e liniste si pace, marea e la 15 min. de mers pe jos de la Dolphin Camping .
- pe plaja nimic, nici macar oameni, inafara de cei cazati in camping.
- drumul e cam lung depinde cu ce nava mergi( daca vreti sa mergeti, intrati pe site si vedeti ce, cum si cat)
-au cinematograf in aer liber, iar in fiecare seara au bagat cate un film,in ultima seara, pe scena din fata ecranului concert Zdob s Zdub
-am mancat cea mai buna mancare de peste ever(ciorba si saramura) la o pensiune din sat.In camping mancarea este naspa (gen - aripioare" de pui" din soia, piept "de pui" din soia)
-pentru prima oara in viata mea am stat la cort si am dat la peste.Am prin un peste :)
-tot in Delta, inspirata de un baiat(nu-i dau numele real, dar putem sa-i spunem...putem sa-i spunem oricum)am inventat doua...cuvinte?...expresii? : "roz subliminal" si "geldadus"( care in mintea mea suna ca un fel de nume de familie - si ca sa poata fi citit, ca nu am diacritice - "gel de dus" spus legat.Asa...si expresiile astea doua am vrut sa le inregistrez la OSIM? ca fiind inventate de mine!In acelasi decor, am observat ca am spirit de artist in mine, ca pot sa vad intr-o mica pata neagra o gramada de chestii interesante, depinde din ce directie privesti.
-am avut parte si de un incident mai putin placut, cand am descoperit intr-o dimineata ca in fata "usii" cortului si pe papucii mei crescuse niste peste digerat.Cred ca aricii din camping au mancat prea mult peste si li s-a facut rau.
Cam atat cu Delta...Andreea ai legatura!

Un comentariu:

Olive spunea...

Am legatura.
Aici la Constanta e ploi multe,care este.Baltoci si altele.Dar e frumos oricum.Deci va urez succesuri si sa fiti cuminti.Si sa va protejati :>.