27 mai 2010

1,2,3...si!

Hei hei hei! Am reaprins lumina pe blog. In ultimul timp am dus o viata cam emo-ista, m-am retras in cochilia mea fugind de lumea exterioara care este rea si provoaca numai suferinta. M-am convertit la buddhism si incerc sa-mi gasesc zen-ul interior si...Nu, glumeam nu am luat-o razna. Pur si simplu nu am mai gasit nimic interesant de scris, sau cand mi-a venit ceva in cap nu am avut chef sa intru. Dar asta nu intereseaza pe nimeni, oricum.Dar imi place sa cred ca am multi Fani, ca luma ma apreciaza si ma invidiaza iar dusmanii mei moare de ciuda :) Apropo de Fane, toti Fanii pe care i-am cunoscut sau de care am auzit vreodata au burta si sunt cheliosi, asta asa ca fapt divers. Ca fapt concret vreau sa ma apuc de scris o carte.Dar o carte serioasa, cu care sa fac bani...cu "manualul" nu am avut succes, decat mai mult trafic pe blog.Asta e, sunt multi neinitiati intr - ale "labei de vis" :).
In alta ordine de idei, am darul de a enerva lumea.Asa m-am nascut eu, enervanta. Ca maica-mea imediat dupa ce m-a nascut m-a luat in brate si a zis "of cat de enervanta ai fost in burta, dar cat de enervanta o sa fii de acum in colo..." A fost asta ca un fel de...am uitat cum se zice la voi aichea...blesthem:). L-am enervat si pe prietenul meu acum cateva zile cand am zis de Chivu ca nu a avut nici un merit in meciul...de acum cateva zile(a castigat echipa in care joaca el nush ce campionat sau pizda masii). Si atat de tare s-a enervat ca nu a mai vorbit cu mine o ora. Atata sunt de enervanta. Sunt atat de enervanta incat o colega s-a enervat si m-a facut enervanta deoarece muscam dintr-un mar mult prea cu zgomot. Nici eu nu ma mai suport de cat de enervanta sunt. O sa mai scriu si altadata despre cat de enervanta sunt eu, acum ma duc sa ma cert in oglinda.

Niciun comentariu: