15 august 2008

Revelatia de la ora 23

Ma uitam aseara pe Discovery si am aflat un lucru interesant: ca singurele specii care traiesc peste tot pe Terra, adica aproape peste tot acolo unde poate exista viata, sunt oamenii si...sobolanii. Toate celelalte vietatii din lumea noastra au habitate limitate. Omul si sobolanul sunt singurii care traiesc si dincolo de cercul polar, si la tropice, si in uscaciunea desertului, si la 3-4000 metri deasupra marii. Se cheama ca sunt specii evoluate. Adaptate. Asa de bine adaptate incat au atins performanta pana si mizerie. Ce specii mai cunosteti care pot vietui in mizeria in care traiesc oamenii si sobolanii ? N-am vazut un pinguin, un elefant, o amoeba, o sopirla sau vreo pasare care sa zaca in mizeria in care vad eu aproape zilnic ca zac unele fiinte umane. Dar sobolani, da. Ce performanta am atins si noi ! Sa ne asemanam cel mai bine cu sobolanii ! Exista vreun animal mai degradant, mai indezirabil pe lumea asta decat sobolanii ? …va ganditi la ce ma gandesc si eu ?....

Niciun comentariu: