13 august 2008

Sa ridicam mainile pentru al nostru maestru dl Marius Moga

Pana acum ceva timp o simpatizam pe Andra...fata draguta,cu bun simt,canta frumos,nu am auzit prin mass-media nimic urat despre ea.Pana cand am ascultat melodia "un lucru sa-mi dai" sau cum s-o numi! Dezastru total.Mi se pare ca aduce cu o manea...adica una dintre ele in care "interpretul" se jeleste si se roaga de femeia lui sa nu-l parasessca sau ce mortii lui zice acolo.Asa si Andra...mai ales ca piesa a scos-o cu putin timp inainte de nunta.Sa-i aminteasca probabil lui Maruta ca a cerut-o ed nevasta,sa nu cumva sa se razgandeasca...Mi s-a parut lame oricum.Si cum asta nu ar fi fost de ajuns,o mai baga si la radio de 70.000 de ori pe zi(ascult kiss la munca).
Buuuunnn si dupa toata tortura asta cu "mai ai un lucru sa-mi dai",intra Smiley,preocupat de 2 luni gura si cu mana ei...Frate incerca si tu cu altceva...Dupa 2 luni ar cam fi cazul nu? As vrea ca Marius Moga sa se loveasca la cap si-i fie afectata partea de creier responsabila cu creatia.Ce bine ar fi...

Niciun comentariu: