5 decembrie 2008

Gogule,probleme?

Azi scriu despre prietena mea.Ne stim dintodeauna.Am copilarit impreuna,am invatat la aceeasi scoala,ne-am jucat impreuna.Am trecut prin toate etapele vietii impreuna.La un moment dat am impartit si acelasi baiat:P...Nu amandoua odata,asta e clar.Acum 4 ani si-a gasit jumatatea perfecta(asa l-a numit atunci,acum e alta treaba).De curand s-au mutat impreuna.Ea ma suna:(mic rezumat al convorbirii):"Nu mai e la fel,zice ea.Treburile casnice ii sunt atribuite in intregime ei.Ea le face pe toate si are si servici.El are numai servici,a si are si un calculator conectat la internet.Ea se plange ca el nu face nimic,el se plange ca e obosit.Ea se plange ca in 4 ani nu i-a zis niciodata "te iubesc",doar ii raspunde"si eu".Aici intervin eu si-i zic ei:"fata,se duce la munca?..."da,se duce","contribuie la cheltuielile casei?"-"da ,contribuie","iti face toate poftele?"-"da,aprope pe toate","iti vorbeste frumos,nu te jigneste,e la locul lui?"-da!.Pai si atunci ce-ti trebuie sa-ti zica "te iubesc"?Ei nu-i mai convine,se simte ca o femeie maritata,cu grija "ce mai fac de mancare".Dar e pasul pe care ea singura a ales sa-l faca.Ii spun sa stea de vorba cu el,sa-i zica ce nu-i convine.Imi zice ca a incercat,dar el o aproba in tot ce zice,gen"ai dreptate,draga mea",si tot ca el face.Bun,deci nici varianta asta nu merge.Atunci,despartiti-va,daca nu esti fericita .Nu poate,il iubeste prea mult.Dar daca e doar obisnuinta,totusi,ce faci?Gandeste-te ca peste 10 ani tot asa va fi.Asta e viata pe care ti-o doresti?"NU" .Pai atunci fa ceva.Ia masuri,starneste-i interesul."Pai,am incercat si asta,lenjerie sexy and stuff,i-am zis ca ma duc sa fac dus,sa ma astepte,cand am iesit din dus dormea,s-a dus draq pasiunea"....Nimic ,nimic,pauza,gol (aici imi pierdusem si eu imaginatia cu privire la ce sfat as putea sa-i mai dau)...Da,pai atunci nush ce as mai putea sa mai zic.Tu stii cel mai bine ce iti doresti.Concluzia i-as spune-o lui,dar nu ma bag in casa oamenilor "bai baiatule,mai spune-i si tu un "te iubesc la fata" si nu mai adormi ca porcu' cand incearca si ea "o noapte furtunoasa"....a, si pune draq odata aplica aia pe perete,ca d-aia esti barbat :)

Niciun comentariu: