10 decembrie 2008

Melancolie de emo


Nu stiu de ce suratele mele emo stau in baie, protapite in fata oglinzii, dar eu mi-am gasit motivul. Ca sa nu mai vad tabloul din camera mea,pentru ca de fiecare data cand il vad imi aduc aminte cat de trista sunt.
Uite cum a inceput totul: Tata are bani, si inca multi, iar atunci cand imi da fug repejor la yuby meu sa-mi fac inca un tatuaj cu steluta sau fluturas, sau sa-mi mai pun un pierce in locurile care mi-au ramas neingaurite inca. Mama cand ma vede, si ma vede rar ca in majoritatea timpului stau in camera mea inchisa(ma fardez, cu mult negru, desigur, si apoi plang ..ca am vazut ca-mi sta frumos cu boiala intinsa pe moaca), zice ca sunt fetita ei ce-a dulce. Mi-a zis la un moment dat ca nu-i place ultimul meu pierce pentru ca-mi acopera 3/4 din buza si nu e frumos, iar pentru asta m-am inchis in camera o saptamana si n-am mai vrut sa vorbesc cu nimeni, normal, cu exceptia "prietenilor" de pe messenger si a lu’ yuby meu. Am incercat sa-mi tai venele , dar ruginise lama mea de aur si am zis ca nu vreau sa ma infectez, drept urmare am vrut sa ma arunc de la etaj, dar stau la parter si am gratii…off, ce ghinion, pentru asta o sa mai plang inca doua saptamani. Am decis intr-un final sa ma mut in baie, normal , cu tot cosul de rufe plin de farduri.Si pentru ca acolo nu aveam statia mea cu beculete la care sa ascult minimanele de ultima ora am zis sa-mi ocup timpul facand poze in oglinda. Am avut si o revelatie (v-am spus ca sunt desteapta), a apasat cineva butonul intrerupatorului din baie si mi s-a
aprins becul. Oglinda se sparge in cioburi, iar cioburile sunt bune sa-mi tai venele, ca doar nu ruginesc ca lamele mele de aur (ce aur prost!) si am decis sa fiu cat mai urata cand ma pozez in fata oglinzii …ca poate poate am norocul sa se sparga. N-am avut nici norocul asta pana acum
(v-am spus ca sunt frumoasa, indiferent cat de urata as incerca sa fiu), sau poate sunt ghinionista? mai degraba frumoasa. Pentru asta am sa mai plang inca o luna in baie, n-am sa mai mananc …ca slabesc si arat mai bine ca anorexicele de la mine din clasa (a 6-a C) si vor fi invidioase pe mine.
Ca tot a venit vorba de colegele mele, ce proaste, incearca sa-si taie venele cu ecusonul in loc sa aplice metoda mea, ele au mai multe sanse ca sunt mai urate decat mine. Nu v-am spus ca sunt cea mai jmekera din scoala? Asa am fost si la gradinita, si in primara …cu pierce-urile mele cu
fluturasi, de era invatatoarea invidioasa pe mine si ma asculta la fiecare ora si urla la mine, normal, numai la orele la care aveam chef sa ma duc.
Pana una alta eu sunt perseverenta cu oglinda din baie, ca vreau sa-mi duc visul la bun sfarsit .
Ne auzim peste cateva zile, dupa ce ma intorc din baie. Ma duc sa mai plang. BRB!
A,apropo,tabloul Theodor Pallady, Melancolie poate fi vazut in perioada aceasta la Galeriile de arta Artmark. Aceasta poveste este un pamfleta fost scrisa pentru a participa la concursul organizat de Dgeneration.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Facem din nou misto de generatia emo ;)) eh... ii suparati si voi, de parca nu plang ei oricum destul