9 decembrie 2008

Vanzatori

Pe mine ma streseaza vanzatorii,in general.Si mi-a venit sa scriu acest post pentru ca m-a enervat aseara vanzatoarea de la florarie,adica florareasa...m-am dus sa-i iau maica-mii un buchet de flori.
-Buna seara!Vreau si eu 7 trandafiri galbeni,aranjati intr-un buchet asa mai pompos
-Adica cum mai pompos?
-Adica imi aleg eu 7 trandafiri si dvs ii aranjati frumos intr-un buchet
-Pai,a-ti mai cumparat de la noi?
-Nu.
-Pai si atunci de unde stiti ca noi nu aranjam frumos buchetele?
-N-am zis ca nu,am zis doar cum il vreau eu
-Si numai 7 trandafiri galbeni vreti?
-Da!!!
-Pai eu zic ca e mai bine sa mai prindem si 3 irisi pentru o pata de culoare asa,ca sa nu fie numai galben
-Bine,pune-ti si 3 irisi
Aranjaza buchetul,cu verdeturile si panglicile aferente...ajunge la ambalaj
-Ambalaj galben,mov sau verde?
-Mov
-Eu zic ca mai bine verde,pentru contrast
-Verde atunci...
Pune si ambalajul...
-Funda ce culoare?(deja ma plictisisem si ma enerva cu intrebarile)
-Oricare,nu conteaza.
-Pai conteaza,ca nu orice culoare se asorteaza...
-Ok,pune-ti una care credeti ca se asorteaza.
-Auziti,dar pentru cine este buchetul?
-Pentru mama mea
-Pai cati ani implineste?
-48
-Multi inainte!
-Multumesc!
-Dar nu credeti ca niste frezii erau mai potrivite?
Hai da-o draq,asta e culmea nesimtirii(ma gandesc,desi imi venea sa i-o si zic)
-Nu,ei ii plac trandafirii!!!
-Bine,atunci,cum credeti!
Ii dau banii,imi iau buchetul si plec.Cu promisiunea ca nu o sa mai calc in veci pe acolo pana nu se schimba vanzatoarea(ori de carcater,ori cu o alta vanzatoare)
O alta categorie de vanzatori care ma enerveaza sunt vanzatoarele extrem de binevoitoare.Cum ar fi, vanzatoarele de la Meli Melo.
-Buna ziua! Pot sa va ajut cu ceva?
-Buna ziua. Nu, multumesc.
-Cautati ceva anume?
-Nu. Multumesc. Ma uit. (si ma intorc cu spatele la ea, cu fatza la cercei)
-Avem si colier nuanta asta. Sau, la set, asa, pe albastru
-Aha. (si, ma intorc cu spatele).
-Puteti proba, se aude din partea omniprezentei vinzatoare.
-Doar ma uit! God! Bineinteles ca mi se taie tot cheful de vizionat cercei si plec...

Urmatoarele categorii de vanzatori care ma enerveaza:
*Ma doare-n cur-ista: Vanzatoarea care intoarce privirea cu scirba cind o deranjezi in timp ce vorbeste cu colega.
*Neincrezatoarea: "n-ai TU bani de asta"(se citeste in privirea ei),
*Dezgustata (doar nu vrei sa merg in depozit?! n-avem, n-auzi?),
*Vigilenta (te urmareste cu ochi de vultur),
*Cele care nu au rest niciodata(nu stiu cum sa le zic) -ori aveti bani exacti, ori va duceti sa schimbati. ca eu n-am rest
*Hotarata-cea care arunca in scarba pe tejghea pachetul de tigari!

Lista ramane deschisa,daca mai gasesc alte tipuri de vanzatoare agasante,completez.

Niciun comentariu: