19 decembrie 2008

Santaj

Decembrie,vineri,ora 7:30 dimineata,tramvaiul 5. Cateva persoane asteapta cu vadita nerabdare,tramvaiul. Majoritatea sunt muncitori cu geci de fas mirosind a tutun,elevi care merg la scola si batrani care nu au somn.
Apare si tramvaiul, plin ochi ca de obicei, toata lumea se inghesuie la urcare.
Undeva pe la mijlocul tramvaiului, un baietel cam prea agitat se rasteste la tatal sau:
- Tati, vreau sa-mi cumperi jocul ala...
- Dragul meu, numai la jocuri iti sta capul, cu invatatul cum ramane? Ai promis ca aduci note bune, pana acum nu te-ai tinut de cuvant.
- Da, o sa invat, dar si Gigi are jocul si nu-l da la nimeni, vreau si eu...
- Ti-am spus, fara note bune nu cumparam nici un joc, gata.
- Daca nu-mi cumperi jocul, sa stii ca te spun lui mama ca ai facut pipi in chiuveta din bucatarie...

In astfel de momente realizezi cat de multi ochi sunt in jurul tau.
Poate ca ar fi fost bine totusi sa cumpere jocul ala nenorocit... Oricum sunt sigura ca acel parinte si-a schimbat ora la care ia tramvaiul, eu cel putin asa as fi facut.

Niciun comentariu: