16 aprilie 2009

De-ale unui om beat


La terasa tipand:
"sunteti niste zdrente comuniste" "linge-ma-ti la p**a"
Pe strada, urland:
"zdrente comuniste, zdrente comuniste ha ha ha sunteti niste zdrente comuniste"
La metrou:
eu: "uita-te unde pui piciorul sa nu cazi pe scari"
el: "nu cad, uite, pot sa si alerg pana jos" trop trop trop BUF!
In metrou:
eu: "hai ca am ajuns"
el...dupa cateva secunde:"pe bune?credeam ca e la caterinca"
eu: "ce sa fie la caterinca?"
el: "uite...numai zdrente comuniste in metroul asta"
eu: "taci ma din gura, vrei sa te ia vreunul la bataie"
el: "bine, hai ca tac, stii ca nu te fac de ras eu pe tine"...SUNTETI NISTE ZDRENTE COMUNISTE"
In taxi:
el: "mi-e rau"!
eu: "vomiti?"
el: "nu,pot sa scuip, pot pot?"
In fata unui gratar cu mici-catre vanzatoare:
el: "auziti? sunt cool nu-i asa?"
vanzatoarea: "da, esti"
el: "stiu, da-ma in slo' "
Pe strada-catre un baiat:
el: "auzi, pot sa te intreb ceva?"
baiatul: "da"
el: "nu-i asa ca sunt cool?"
baiatul: .....(rade)

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt o zdreanta comunista :))))))))))))))

Olive spunea...

cine e personajul principal aici ? :))