9 aprilie 2009

Postarea nr 200 - diverse

Sa va spun ce a mai cautat cineva de data asta pe winamp search.
-"ghicitori cu fierul de calcat,fusta ,pantaloni,bluza"... Cum adica?

Ieri am auzit despre doua viitoare mamici.Cum ce am auzit?Am auzit ca vor fi mamici.Pe una o cunosc,e sora unei prietene, pe cealalta nu.Iar ca o curiozitate, eu alaltaieri seara am visat ca aveam un copil de vreo 1-2 ani,blond cu ochi albastri si cu un mot in varful capului.Era fetita.Stiam ca e copilul meu.Weird...

Am niste vecini tare ciudati aici unde m-am mutat.Dimineata,cand plec la munca, 2 sau 3 vecini din apartamente diferite vor sa iasa din casa in timpul in care eu cobor scarile.Aud cum pun mana pe clanta sau descuie usa si nu iese nimeni.Mi-e greu sa cred ca toti odata au uitat ceva in casa si s-au intors dupa acel "ceva".Unul intr-o zi chiar a deschis usa, a dat sa iasa, iar cand m-a vazut a intrat inapoi in casa.Wtf sunt asa naspa de-i sperii? :))

Soarecii mei sunt bine, i-am despartit.Pe unul il tin in cusca, pe celalat intr-un borcan de muraturi.O data la 2 zile fac cu schimbul, ca nu vreau sa-l chinui numai pe unul in borcan si momentan n-am bani sa mai iau o cusca.Ma enerveaza ca sunt prosti si nu se inteleg. Avand in vedere ca doar unul(de fapt una ca sunt fetite amandoua) nu avea nume, am botezat-o azi: Pucca.Ea nu stie, dar ii spun mai tarziu, cand ajung acasa.

Cam atat.I'll be back

Niciun comentariu: