3 aprilie 2009

Soareci

Nu stiu daca am mai scris asta, mi-e lene sa verific acum, dar in urma cu vreo 2 saptamani mi-am luat niste hamsteri.Ia-le cusca, ia-le roata, ia-le mancare, rumegus...plus mizeria care se face, gen rumegus in toata casa.Si plus ca nu stiu de ce i-am luat ca nici nu-mi plac ca animale de casa. In fine si dupa toate astea, aseara s-au luat la omor grav.De fapt s-au apucat sa se bata acum cateva zile prima data,dar aseara s-a lasat cu sange.A trebuit sa-i pun in custi diferite. Si acum ma documentam pe niste formumuri sa vad de ce se bat handicapatii.Undeva scria ca femelele de orice tip de hamster au probleme legate de teritoriu, altundeva scria ca hamsterii sirieni sunt animale solitare(nici nu stiu daca ai mei sunt sirieni!).Whatever.Azi ma gandesc daca mai cumpar o cusca sa-i despart definitiv sau sa-i duc inapoi de unde i-am luat.

Niciun comentariu: