6 martie 2009

Aaaa,azi e vineri...

M-am trezit gandindu-ma ce zi e azi.Pana acum 2 minute am crezut ca e joi.Chiar oscilam intre miercuri si joi,pe bune...si dintr-o data ma uit in calendar si vad e vineri....yeeey weekend!!! Astept ziua de luni sa manac macinici.

In alta ordine de idei, neavand net in apartamentul in care m-am mutat, de ceva timp am reluat activitatea de a ma uita la tv. Televiziunile au luat-o razna de-a dreptul. Sunt intoxicate de Nikite, Naomi (ceva de genul: "na om"!), au devenit toate niste sedii OTV mai mari. Plus ca nici stirile nu mai sunt ce au fost odata. La stirile de noape ale antenei 1 se face bascalie la greu de catre prezentatori, stiri cat se poate de serioase,de altfel!

Spuneam ca m-am mutat, stau in Baneasa si ma simt ca in NFS in cursele de la aeroport cand vedeai avioanele cum trec pe deasupra capului tau. Prima data cand am vazut atat de aproape un avion in zbor, eram la masa si mi-am aruncat privirea la geam...si m-am speriat.Am avut senzatia ca trece prin fata geamului :)). Acum m-am obisnuit.Le vad mereu cand aterizeaza si cand decoleaza.Una peste alta, e un cartier linistit, numai nebunul care mai urla cateodata la balcon mai tulbura linistea...in rest e scumpe magazinele, nene!!!
Ma duc sa-mi fac o cafea...poate mai revin,poate nu...

Niciun comentariu: