9 martie 2009

Varianta in lb romana a postului "cine vrea sa-mi dea bani total dezinteresat"

Adica postul asta:
Dragi prieteni,
Cum te simţi azi şi de familia ta? Sper ca bine, eu sunt Mr.kevin maro. De la Haledon, Nord-Vest Londra, aici, in Anglia. Eu lucrez cu Natwest Banca Corporation Londra. I-am scris, ai de la mine în birou, care va fi de un imens avantaj pentru amandoi. În departamentul meu, fiind asistent manager (Greater London Regional Office), am descoperit un abandonat suma de $ 12.5 milioane dolari SUA (doisprezece milioane cinci sute de mii de noi dolari) într-un cont care aparţine una dintre noastre străine client Late Domnul Thompson Morrison cetăţean american, care, din păcate, şi-a pierdut viaţa în accident de avion din Alaska Airlines Flight 261, care a prăbuşit la 31 ianuarie 2000, inclusiv soţia şi fiica numai.
Alegerea de a contacta vă este trezit de la natură geografică de unde stai, în special ca urmare a senilitate de tranzacţie şi confidenţialitatea aici. Acum nostru bancar a fost de aşteptare pentru oricare dintre rudele să vină în sus pentru a pretinde, dar nimeni nu a făcut asta. Eu personal a reuşit în localizarea rudelor de 2 ani acum, am căuta consimţământul dumneavoastră să vă prezentăm ca o rudă / va beneficiarului de a decedat, astfel încât veniturile din acest cont, în valoare de 12.5 milioane de dolari pot fi plătite cu tine.
Acest lucru va fi debursate sau partajat în aceste procente, 60% pentru a-mi şi 40% pentru a tine. Am securizat toate documentele legale necesare care pot fi utilizate pentru copii de rezervă această afirmaţie facem. Toate, dacă este nevoie, este de a umple-in-vă numele de documente şi legaliza-o în instanţa de aici pentru a dovedi ca legitime beneficiar. Tot ce am nevoie de dvs. acum este cinstit de Cooperare, confidenţialitatea şi încrederea de a ne permite vede prin această tranzacţie. Îţi garantez că acest lucru va fi executat în conformitate cu un acord, care vă protejează de orice încălcare a law.Please, oferă-mi urmatoarele: ca avem 7 zile pentru a rula prin intermediul. Acest lucru este foarte urgentă vă rog.
1. Full: Nume
2. Dvs.: Număr de telefon
3. Adresa dvs. de contact.
4. Vârsta:
5.Core Job / Ocupaţia:
6.sex:
După ce a dus printr-o metodic de căutare, am decis să vă contacteze în speranţa că veţi găsi această propunere interesanta. Vă rog pe dumneavoastră de confirmare a acestui mesaj şi să indice interesul dvs., voi tine cu furnizeze mai multe informaţii. Endeavor să să-mi spuneţi dumneavoastră decizie, mai degrabă decât mă ţii în aşteptare.
Cu respect,
Mr.kevin maro.

Primit pe mailul de la munca.

Un comentariu:

mugur01 spunea...

Vă mulţumesc pentru răspuns la meu de mail. Vreau să vă asigur că această tranzacţie este de 100% legale şi reale, aşa că am vrea să contactaţi citi bancar, prin trimiterea scrisorii de mai jos verificarea existenţei a fondului. Apoi, cererea de transfer a fondului pentru tine, ca de o rudă a întârziat Thompson Morrison. Ca ti-am spus la mine în precedent mailuri pe care le-am toate informaţiile şi documentele de copii de rezervă ale noastre atât de orice cerere de răspuns pe care le primiţi de la bancă să-mi spuneţi, aşa că am posibilitatea să vă pe ceea ce a răspuns la ele.
Copiere mesajul de mai jos pentru a trimite de banca prin intermediul acolo adresa de contact de mai jos;