26 martie 2009

Din ciclul "vaca cu cabina" partea a doua

Azi va prezint "vaca cu cabina" de la telefon si "boul cu cabina" de la posta.


Vaca cu cabina de la telefon lucreaza la vodafone.

Sunt abonata la vodafone din 2005 si am 3 abonamente pe numele meu.Cel mai vechi dintre ele deja implinise 3 ani si il folosea mama.Dar mama s-a gandit sa treaca pe Cosmote si m-a anuntat ca vrea sa renunte la vodafone.Buun...sun la Vodafone.
-Buna ziua, as dor sa reziliez unul dintre abonamente de pe numele meu!
-Este numarul de pe care sunati?
-Nu, este 07....
-De ce vreti sa renuntati?
-(pentru ca aveti niste servicii de cacat).Pentru ca nu-l mai folosesc!
-Stiti, avem o oferta noua cu spe' mii de minute nationale, spe' mii de minute internationale si spe' mii de sms.Totul la 6 euro+TVA
-Multumesc, dar nu ma intereseaza,eu vreau sa renunt definitiv!
-Dar abonamentul pe care il aveti acum e cel mai mic 4 euro, fara nici o extraoptiune.
-Pai da, si?
-Nimic, doar va spuneam ca nu ar fi o suma prea mare!
-Nici nu prea ma intereseaza, sincer! De ce sa-l platesc daca nu-l mai folosesc?Vreau sa-l desfiintez,atata tot!
-Vreti sa pastrati numarul pe cartela?
-Nu!
-Stiti, avem o oferta noua la cartela, cu 4 euro pe luna ai spe mii de minute....spe mii...bla bla
-NU MA INTERESEAZA!
-Bine, abonamentul va fi inactiv incepand cu 16 aprilie.
-Pai suntem in 16 martie, tocmai am platit factura pt ultima luna, dezactivati-l acum
-Nu se poate, trebuie anunatat cu o luna inainte...



Boul cu cabina lucreaza, evident, la posta romana.Am fost acum vreo luna sa pun niste plicuri.Aveam doar o hartie de 1 milion la mine.Expedierea plicurilor costa 102 lei.M-a trimis sa schimb banii pe motiv ca nu are sa-mi dea restul.Am intrat in toate magazinele din imprejurime sa schimb banii.evident ca nimeni nu a avut.M-am intors si i-am zis sa-mi dea plicurile ca vin mai tarziu, ca nu am gasit sa schim banii.Mi-a luat hartia din mana si a plecat in spate de unde a venit cu rest.
Mosule pai acum ai rest sau cum?

Niciun comentariu: