5 ianuarie 2009

Back in business

Am revenit dupa bine-meritata vacanta de sarbatori in care nu am facut mai nimic din ceea ce-mi propusesem(sa dorm mai mult,sa vad mai multe filme,sa fac multe poze...etc).Oricum,bine ca au trecut sarbatorile,pt ca sunt o mare sursa de stres.Vad ca toata lumea a inceput sa povesteasca pe unde a fost,cum s-a distrat si bineinteles,totul argumentat cu o galerie foto impresionanta.Asa cum spuneam,poze nu am facut,deci,n-am cu ce sa ma laud.Dar pot sa folosesc cateva cuvinte care sa descrie in mare vacanta de sarbatori(chiar in urmatoarea ordine): Ziua 1-2-3: tren,munte,busteni,frig,dormit ,mancat,...(punctele de suspensie le completez eu cum vreau :),frig,taxi,frig,gara,tren,durere de masea,gara,bucuresti...
Ziua 4: bucuresti,ultima zi de munca pe 2008,brad
Ziua 5-6-7-8-9-10:masina,Craciun,sarmale,somn,...,sarmale,somn...,..........................somn.........durere de masea,raceala
Ziua 11-12: raceala,salata de boeuf
Ziua 13:raceala,salata de fructe,....revelion,frig,frig,frig,nervi,caine,raceala,piata revolutiei,sampanie,2009,frig,frig,club,Bla-Blaziny,frig,italieni,123,raceala,....somn,....
Ziua 14-15-16-17:inchiderea programului...somn,raceala
Acum sunt la munca si astept! Evident,Pastele!

Niciun comentariu: