28 ianuarie 2009

Dracul s-a ascuns in pasaport

Eu sunt de felul meu o persoana credincioasa. Adica cred in D-zeu si atat. Nu merg la biserica, nu-mi fac rugaciuni, nu tin post, nu am citit Biblia etc. Religia nu ma pasioneaza nici atat. Iar pe 80% din preoti nu dau 2 bani.Restul de 20% il reprezinta proful meu de religie din clasa a 4-a care era preot in adevaratul sens al cuvantului.Adica era dedicat meseriei lui fara sa ia bani pt asta.Nici macar de la scoala nu lua bani.In fine...
Si acum ca am incheiat introducerea sa trec direct la subiect.Probabil a-ti auzit de noile pasapoarte care au inceput sa fie emise de anul acesta.Pasapoartele biometrice cu cip in care sunt stocate toate datele de identificare ale detinatorului.Problema incepe de la cip, care cica ar avea in el sau pe el inscriptionat sau cum naiba o fi ca nu am inteles,numarul 666. Si de aici incepe scandalul : biserica vs guvern. Daca aveti chef sa cititi aberatiile unor "credinciosi",gasiti aici sau aici.

5 comentarii:

Anonim spunea...

cre(ş)tinii respectivi se referă la banalul cod de bare, care vezi Doamne, odată cu introducerea acestui cip ce va conţine datele fiecărei persoane ce-şi va face paşaport. Nişte abureli ieftine pentru oamenii-oi.

Anonim spunea...

ia şi o altă abordare, nu doar pe cea ortodoxă.

http://olshecera.blogspot.com/2009/01/dezlegare-la-pasapoartele-biometrice.html

miru be spunea...

ooo,da,se pare că şi suma bacnotelor şi monedelor noilor lei e tot 666.:)) şi mai tare e faptul că cifrul diavolului e 616,şi nu 666,aşa cum cred toţi.

Anonim spunea...

esti cel putin confuz/confuza

"Eu sunt de felul meu o persoana credincioasa " & "Religia nu ma pasioneaza nici atat"

Hotaraste-te ori e alba ori e neagra

Ramona spunea...

@anonim: pai, e simplu: cred in D-zeu si atat...Orice altceva legat de religie nu ma intereseaza.