8 ianuarie 2009

RADET-ul suge cur!

Asta vara la orice ora as fi dat drumul la apa calda,curgea fierbinte dupa 2 secunde.Daca ma trezeam la ora 2 noaptea ca vreau sa fac baie,nu era nici o problema.Cum incepe frigul si incep sa bage si caldura in calorifere,treaba se schimba.La 8 seara de exemplu,apa calda vine in 10 minute.Astfel,dau drumul la apa in cada si in chiuveta,ma duc,mananc ceva,scot cainele afara...apoi revin in baie si abia atunci pot in sfarsit sa pun dopul la cada si sa-mi pregatesc imbaierea.Dimineata,la 6:30,alta poveste,ca na,nu am timp sa las apa sa curga 10 min ca sa pot sa ma spal pe fata fara sa-mi inghete toate cele.Asa ca ma spal cu apa aia congelata,care imi usuca pielea de tre' sa-mi dau cu 1kg de crema ca sa-mi treaca.Cel mai naspa imi e cand ma spal pe dinti.Am o masea care e certata cu chestiile fierbinti sau foarte reci.Si la 6 dimineata sa ma ia durerea de masea chiar nu e cel mai bun mod in care-mi pot incepe ziua.
Si acum stau eu si ma gandesc,oare astia care lucreaza la RADET au tot asa problema cu apa?Sau si-au pus toti centrale?Dar nu-i panica,mai sunt doar 5-6 luni pana la vara.

Niciun comentariu: