19 ianuarie 2009

Lazy brain

Sa va spun: noaptea trecuta am dormit doar 2 ore in loc de cele 8 de somn necesar funcţionării fiziologiei personale.Am baut 3 cafele pana acum ca sa nu adorm cu capul pe birou la munca,dar cofeina refuza sa-si faca datoria.E ciudat,in alte zile daca beau 3 cafele deja nu ma mai pot concentra si sunt foarte agitata.De vreo 2 ore tre sa fac shu-shu,dar mi-e atat de lene sa ma ridic sa ma duc la toaleta...Eu am o memorie de scurta durata,desi chestiile care ma intereseaza le tin minte in cele mai mici detalii.De exemplu azi m-am chinuit sa tin minte un nr de 4 cifre de la statia de tramvai pana la birou(adica 3 minute de mers pe jos).Nu am reusit,bineinteles,noroc ca mi-l notasem.Asta suna a retardism,stiu,dar chiar nu reusesc sa tin minte detaliile mici.Sau mi se mai intampla o chestie de-a dreptul retardata: daca primesc indicatii prin telefon cu mai multe chestii pe care tre' sa le fac,dupa ce am inchis telefonul,am uitat cel putin una.Da,probabil nici nu ar trebuis a povestesc asta,dar cei care ma cunosc stiu ca nu sunt retardata de-a dreptul :p...I hope!...Gata,ma duc sa fac shu shu.Me...nia...shu shu...nia :)

Niciun comentariu: