19 februarie 2009

Caini

Imi plac cainii la nebunie.Daca voi reusi vreodata sa am casa mea,vreau o casa la curte,sa-mi iau vreo 2-3 caini.De cand ma stiu am avut caine in casa.Primul l-am luat de la vara-mea cand a fatat catelusha ei.Era o corcitura de tekel cu ceva...Din pacate nu a trait decat 1 an si ceva.Mi l-a omorat un caine lup.Direct de beregata i s-a infipt si l-a luat cu el.Mergea efectiv cu el in bot
:( .Experienta a fost traumatizanta pentru mine, caci copiil fiind (vreo 10 ani aveam) sa vezi o faza ca asta nu-i chiar dragut.I-am cautat apoi corpul prin parc,in speranta ca totusi l-a lasat pe undeva(vroiam sa-l ingrop).Dar nu i-am mai gasit decat lesa.
Dupa aproximativ 1 an,catelusha vara-mii a fatat din nou.De data asta se "combinase" cu un pechienz si astfel unii dintre pui semanau cu ea si restul cu cainele.Eu am luat un pechinez grasun care abia mergea.Bineinteles, ca urmare a traditiei de familie, i-am pus numele Dixy(si pe primul caine tot asa il chema,la fel si cainele pe care il avusesera mama si matusile mele cand erau ele mici).Catelul asta a fost bolnavicios de mic, pe la 6-7 luni deja umblam cu el pe la veterinari pentru ca nu isi mai putea misca picioarele din spate si abia mai manca.In fine, dupa lungi tratamente si-a revenit.A trait 9 ani de ceva probleme la inima si mi-a murit in brate(bineinteles ca m-am dus cu el pana si la facultatea de medicina veterinara,unde mi-au zis ca trebuie operat,dar sunt sanse de 80% sa moara pe masa de operatie,asa ca am renuntat la ideea asta desi mi se rupea sufletul).In fine, a murit spre dimineata, nu inainte sa ajunga mama de la servici.
Dupa un an l-am primit cadou pe Jimmy(rupand traditia familiei cu numele :),care e bine, sanatos si retardat.El e:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Jimmy aduce-a pitbull. Asta ar explica de ce "e retardat", ca asa sunt cei mai multi dintre ei :)). Anyway, sa-ti traiasca! E un simpatic.