19 februarie 2009

Joi,19 februarie


Noaptea trecuta am avus un vis ciudat.De fapt e unul dintre acelea pe care le visez in multe nopti.Numai ca de data asta mi s-a parut atat de real,simteam exact ce simteam in vis, incat m-am trezit plangand.Intr-una din serile trecute m-am uitat la emisiunea lui "Carpatos",care i-a avut invitati pe niste "intrepreti" de vise.Si oamenii aia ziceau ca ceea ce visam se datoreaza in mare parte fobiilor noastre din viata reala. Si cred ca asa e! De ex. visul meu naspa din copilarie era cel in care unii imi spargeau usa apartamentului si furau tot ce le cadea in mana.Si asta dupa ce,mai multe luni la rand,la mine pe scara au fost sparte mai multe apartamente la modul asta. Si mie mi-era frica.Si bineinteles,visul cu broastele care se urcau pe mine!

Una dintre alte frici pe care le-am avut intr-un timp,cand nu aveam prieten,era ca o sa raman singura toata viata.Si bineinteles urmau visele in care eu eram batrana si singura si plangeam :)

Acum am prieten, drept urmare, visele sunt din alea in care el vine cu ideea de a pleca in lume singur sau de a ma trimite pe mine in lume singura,fara nici un motiv concret.Si, ca sa revin la visul de aseara, simteam exact furia pe care o aveam in vis cand mi-a zis ca ne despartim. L-am intrebat "de ce?" si mi-a raspuns ca nu are nici un motiv, ca ma iubeste,dar ca trebuie sa ne despartim.Si de asta m-am trezit plangand...Oricum, e bine ca atunci cand am deschis ochii si am realizat ca a fost doar un vis,am putut sa-l iau in brate si sa simt ca e langa mine si doarme!

Un comentariu:

Simone spunea...

Ah...ce vis urat:( E bine totusi ca nu are cum sa se adevereasc...parerea mea:)