4 februarie 2009

Incotro?

Stiu ca nu spun o noutate, dar copii din ziua de azi(generatia messenger) au uitat limba romana...la propriu.Acest text m-a socat(am stat 10 minute sa-l deslusesc)...uitati hal de exprimare:
"Shtytzi qm e sa t scoli d dimineatza shi sa realizezi k una din cele mai bune prietene ale tale nici nu t mai baga in seama shi mai itzi pune shi totzi colegii impotriva(degeaba , sau d un motiv presupus d ea)???? Ei bn io shtyu qm e. e groaznik sa t trezeshty shi sa realizezi k 3 sa t duci la sc shi sa ii suportzi p totzi idiotzii kre ishi bat jok d u pt k t cred o tradatoare.............shi doopa aia sa t simtzi k ultymu om........sa incepi sa plangi d nervi fara as te potzi srapani sau fara sa potzi sa le dai vreo replik pt k ori nu t baga in seama ori nu t aud ori nu vor sa t auda, pt k li se pare mai amuzant sa t marginalizeze shi as t batjocoreask.....
shi shtytzi qm e k d ce tzie frik nu scapi exact asta am patzit io knd una din cele mai bune prietene ale mele mia zis k nu mai are c discuta q mn pt k a aflat "ceva" pt care nu poate sa ma ierte ............dupa c imi zice c a flat shi ii explik .............ne impakm shi doopa aia imi zice iar k a aflat iar cv shi iar se soopara p mn (bn intzeles k acel cv era o minciuna nascocita d cineva k sa ne desparta , aceasta fiind o persoana invidioasa......... nu dau nume) ii zik k nu e adevarat shi ii zik shi ii zik shi tot nu ma crede dupa kre iese doopa mess .
a -2 -a zi la scoala ma trezesc ca nimeni nu mai vb q mn shi nu ma baga in seama .....ba mai mult ...ma batjocoresc (ceea c pana atunci nu se intamplase .....cel putzin d la persoanele respective kre ma batjocoreau)............ma duk p hol k sa nu mai "deranjez" shi vin dupa mine k sa faca mishto d felul qm stau!!!!!
Pana cand aflu ca acea "prietena" sa ii zicem R. deci pana knd aflu k R ia atras p totzi d partea ei ...............in momentul ala nu puteam sa cred k mi se intampla mie asta (shi ink nu pot sa cred).
In fine...................nu mam mai putut abtzine shi am faqt o criza d plans(d nervi) shi nu mam mai putut abtzine shi am plans!!!!...............au inceput sa faca iar mishto ............... am noroc ca ink mai am prieteni adevaratzi kre tzin la mn shi ma-u
ajutat in momentele aslea... lor le MULTZUMESC :*:*:*"

Ce o fi in capul lor cand se zgarcesc la cratime,virgule si alte semne de punctuatie dar pun litere in plus acolo unde nu este nevoie?

Frateeee....nu mai zic nimic

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce să mai zici... oare ei înţeleg din prima textul? Caz în care mă declar depăşit. :D

Ramona spunea...

ionutu, noi fata de generatia de dupa '89 suntem cu totii depasiti. Noi mai mergeam la scoala si pentru a invata cate ceva, nu numai sa avem un punct de intalnire cu directia mall.