20 februarie 2009

Leapsa

Leapşă găsită pe unul din multele bloguri vizitate

sunt cine vreau eu sa fiu
aş vrea sa am casa mea
păstrez multe chestii nefolositoare, iar pe cele care ar trebui sa le pastrez, le arunc
mi-aş dori tzatze mai mici
nu îmi place sa calc haine
mă tem de gandaci si broaste
aud o bormasina (probabil) si o alarma de masina
îmi pare rău de tot ceea ce nu am facut la momentul potrivit
îmi place sa citesc carti bune
nu ma bag in discutii contradictorii fara argumente plauzibile
dansez rar
cânt fascinant de bine
niciodată nu am patinat,schiat
rar mi se intampla sa intarzii undeva
plâng cand sunt foarte nervoasa si la filme gen "A walk to remember"
nu sunt intoteauna urata :)
nu îmi place de mine cand vorbeste gura fara mine
sunt confuză cand ma gandesc cu ce sa ma mai imbrac
am nevoie de multe
ar trebui sa ma duc cu ipodul la reparat

I-o pasez vara-mii si cui mai doreste

Niciun comentariu: