12 februarie 2009

Oameni fara suflet

M-am razgandit,nu mai fac modificari ca vad ca se incarca dracia acum.Si astfel, ma apuc iarasi de postat aberatiunile mele zilnice:)
In primul rand, tre' sa spun ca sunt mandra de mine!Am reusit sa-mi "repar" singura calculatorul.Ii murise sursa.Am cumparat alta si am montat-o in calculator.Singura! Stiu ca nu e mare branza,dar pentru ca eu sunt inapta in tot ceea ce tine de tehnologie, simt ca am facut o mare realizare :)
Legat de titlu, sa va spun ce mi-a povestit mama ieri.Iesise cu cainele la plimbare in parc.O masina se opreste pe aleea principala si din ea coboara un caine lup,foarte batran si foarte bolnav,abia mai mergea si nici nu prea mai vedea...Si masina pleaca. Mama, se duce repede spre masina sa-i ia la rost pe oamenii din ea, dar nu mai apuca.
Si acum stau si ma intreb,ce suflet poti sa ai in tine sa arunci pe strada cainele care ti-a fost credincios atata timp?Ok, sa zicem ca acel caine era intr-o stare f naspa si nu mai putea sa aiba grija de el,dar macar il ducea frumos la un veterinar si ii facea o eutanasie,nu-l lasa sa se chinuie in frig,bolnav si fara mancare! Dar nu stiu de ce ma mai agit, ca sunt oameni care procedeaza asa si cu parintii lor.Cand ajung la batranete ii alunga ca pe ultimii oameni.Trist...

Niciun comentariu: