26 februarie 2009

Din ciclul "vaca cu cabina"

Ca tot am vazut ca se poarta denumirea asta data "doamnelor" care lucreaza intr-o cabina,azi va prezint "vaca cu cabina" angajata Metrorex.
"Vaca cu cabina" de la Aurel Vlaicu e o acritura de femeie pe la vreo 40-45 de ani,machiata intodeauna cu verde.Ieri ma prezint la ghiseul ei sa cumpar,evident, o cartela.Ii bag prin "semicerc" o bancnota de 1 mil si 2 monede (monezi?) de 10 bani. Se apuca de numarat 98 de lei...si ii numara,si ii numara...si ii mai numara inca o data.Intr-un final mi-i da.Astept cartela.Zice: "urmatorul!". "Dna nu mi-ati cartela!"...Ea sustine ca mi-a dat-o.Ma uit in geanta,ma controloz in buzunare."Dna jur ca nu mi-ati dat-o!" (si chiar nu mi-o daduse,spre deosebire de alte dati cand si eu si vanzatoarea de la magazin uitasem complet ca mi-a dat un pachet de tigari si mi-a mai dat unul,asa bonus :). Vaca cu cabina incepe sa numere niste monede/zi de 10 bani...si numara...si numara.Ma apuca dracii si ii zic "haideti dna da-ti-mi cartela sa plec odata ca ma grabesc!" Deja ma ignora ,tot numara....Am inceput deja sa tip la ea...Ma ignora in continuare,lumea de la rand incepe sa se agite. Dupa ce termina de numarat incepe sa urle la mine si sa-mi spuna ca de fapt ea facea un calcul,sa vada daca ii ies banii si cartelele si in final,bineinteles ca rezultatul ii daduse cu o cartela in plus,adica A MEA!.Mi-o intinde intr-un tarziu.O iau si ii spun,incet,sa auda numai ea:" dna va sugerez sa va cautati un alt job ca a-ti cam luat-o razna de cand munciti singura in cabina asta!"

Niciun comentariu: