31 octombrie 2008

Acum 13 ani

“Cu acest articol particip la concursul organizat de eMAG cu ocazia lansarii in Romania a gamei de laptopuri HP Pavilion pe 30 octombrie 2008. Concursul este jurizat de Victor Kapra si de reprezentantii eMAG.”

In anul 1995 aveam 10 ani.Eram in clasa a 4-a si aveam mari emotii pentru anul care urma sa vina.Treceam clasa a 5-a, schimbare majora in viata mea,asa cum priveam lucrurile atunci.Pentru mine reprezenta un capat de tara faptul ca ne desparteam de "doamna".Nu-mi amintesc foarte multe despre colegii mei din generala dar pe "doamna" nu am putut sa o uit.Era o femeie de o bunatate nefireasca,nu se enerva niciodata,desi cateodata ma mir cum reusea sa ne stapaneasca.
Tot in '95 am avut primul meu joc pe televizor.Super Mario reprezenta lumea mea.Luase locul tuturor jocurilor pe care le jucam in fata blocului.Veneam de la scoala,mancam,imi faceam temele si ma asezam in fata tv-ului cu joystick-ul in mana.
In 1995 ascultam Michael JaksonT-Short,Genius,Morometzii,ma uitam la Captain Planet si cu mama la "Caracatita" si "Twin Peaks",nu ca as fi inteles mare lucru din ele dar imi placea coloana sonora :)
In acelasi an o vecina de-a mea a venit dintr-o alta tara(nu-mi mai amintesc care) si mi-a adus 2 perechi de colanti luciosi din lycra,unii negri,unii colorati.II adoram pur si simplu si daca ar fi fost dupa mine nu i-as fi dat jos nici macar in pat.Ca sa nu mai spun de tricoul cu Michael Jackson!Eram fan pe atunci si purtam hartie lipita cu scotch pe degete(cunoscatorii stiu despre ce vorbesc!)
Mai am multe amintiri de depanat din acel an,dar mi-ar mai trebui vreo 2-3 zile sa le scriu!Oricum,fiind unul dintre anii copilariei mele,cand grijile nu existau pentru mine,anul 1995,a reprezentat unul dintre anii frumosi din viata mea!

Niciun comentariu: