31 octombrie 2008

Ce mai citesc


Imi place sa citesc mai mult decat sa vad filme.Cartea imi ofera posibilitatea de a-mi imagina locurile in care se petrece actiunea si felul in care arata personajele.Imi plac cartile vechi,cu copertile nelucioase,ca astea noi.Imi place sa cumpar carti de la anticariate si sa ma gandesc oare prin cate maini or fi trecut si cati ochi le-or fi citit?Am inceput sa recitesc Nasul.Imi plac cartile cu gangsteri.Dupa ce am citit cartea am vazut si filmul.Nu mi-a placut asa mult.
Imi place sa stau in librarii (cum sunt cele dintre Romana si Universitate) si sa citesc prefata cartilor care au nume interesante.Nu stiu daca Biblioteca Nationala a fost functionala vreodata dar imi place sa imi imaginez cum stau acolo pe un fotoliu si citesc carti.Am inteles ca luna viitoare vor incepe reamenajarea cladirii.Potrivit ministrului, lucrările vor fi finalizate peste trei ani şi patru luni. Deci mai am de asteptat...

Niciun comentariu: