8 octombrie 2008

Doamne,mare ti-e gradina!

Ma doare capul de innebunesc.De 2 ore maica-mea se uita la un cacat de emisiune standard de pe la noi "Iubire interzisa" .Gen :un barbat trecut de prima tinerete,cu nevasta si copil mare,isi ia amanta de varsta lu' fi-su.O pitzipoaanca get-beget de la mama ei(din Rahova).Si da-i injuraturi,si da-i batai...plm,tot ce-i tb unui show prost de televiziune ca sa aiba telespectatori de genul maica-mii, morti dupa umor d-asta de mahala.Acum eu stiu ca "reality show-urile" astea sunt facaturi in mare parte,mi-a zis o colega de pe vremea cand lucram la monitorizarea audientei tv(tipa lucrase in TVR).Imi poveste cum primeau oamenii bani sa vina si sa planga pe la emisiune,si cum se injoseau pt niste amarate sute de mii pe care le primeau pt zeci de ore de filmari cu lacrimi contrafacute cu ceapa pe la ochi,de ieseu cu pielea iritata pe fatza de atata "suferinta" in direct.Zana surprizelor...MUIE...Si am mai auzit o faza cu o femeie care a scris la emisiunea "curat murdar" de la prima,cu alea de vin si-ti fac curat in casa.Femeia nu avea jeg asa cum arata ei...avea mizerie in casa dar nu iesit din comun,la modu' cateva vase nespalate,putine firimituri pe jos,adica pana mea,ca in orice casa.Si femeie a scris la astia sa vina sa-i faca si ei curat ca e in varsta si nu mai poate.Astia au venit sa-i vada casa,si i-au zis ca e prea curata,si ca ii fac curat numai daca accepta sa-i faca ei mizerie si mai rau.Femeia bineinteles ca nu a acceptat!Cacat...MUIE...daca ar fi dpa mine nu as deschide tv-ul decat la "In gura presei" si la carcotasi...in rest...MUIE!

Niciun comentariu: