11 octombrie 2008

Reversul medaliei

Anonim spunea...la postul asta
"zici ca in curand faci 25 de ani? nu se vede mai deloc. avand in vedere ca faci analfabet pe un altul,cu care nu am absolut nicio legatura-am nimerit din greseala pe blog-ul lui- ar trebui sa scrii tu corect. si sincer,eu nu vad cocalar pe cineva ca el. eu nu consider analfabeta o persoana care face cateva greseli gramaticale,ci pe una care foloseste prescurtari de genul "tz","p`ici" etc. cand ati invatat sa scrieti,nu scriati prescurtat si nici cu tz,sh etc.in fine,La Multi Ani! avand in vedere ca a fost ziua ta si totusi,fii mai buna,nu atat de critica ;) "
In primul rand,trebuia sa te semnezi,bai anonimule...Nu te deranjaza ca ala scrie ca un analfabet,ci prescurtarile mele.In fine,asta e lumea in care traim si pacat ca sunt multi ca el.Nu am scoala multa,dar macar atat cat am fost pe acolo am invatat dreaq ceva.In tramvaiul 5 am auzit ieri de dimineata discutie intre 2 pitzi de liceu,ma rog discutie e prea mult spus,una era in mijlocul tramvaiului si cealalta in capat.Iata discutia:"fa,vii la scoala acum?Da, de ce?Hai fa sa mergem sa bem o cafea acolo la...(nush ce a zis aici)...Hai fa ca prima ora e franceza da-o dreaq,mergem dupa aia.Nu merg,ca si asa e prima zi in care ajung la scoala(avand in vedere ca scoala a inceput pe 1 si ieri era 10)...Cam asta e,nu sunt ipocrita si nu zic ca eu nu am facut la fel prin liceu,dar totusi.Asa ca anonimule,sugi pula,tu,wazap si dan voiculescu :)hai pa

Niciun comentariu: