9 octombrie 2008

Taxi

Ma urc in taxi.Soferul,un batran libidinos,cum ma vede,zambeste larg,cat sa observ ca are un dinte lipsa.Ma asez pe bancheta din spate,pregatindu-mi cateva amintiri pe care imi place sa derulez in lipsa de ocupatie.Insa ma opresc si revin la lumea dinafara gandurilor mele,la un stop cand soferul scoate un pieptene micut din plastic pe care il trece prin par,trasand o carare pe partea dreapta.In timp ce se piaptana se intoarce inspre mine si zambeste din nou.Nu schitez nici un gest,putin stingherita de situatie si nestiind ce sa fac in acesta situatie(oare sa ii spun ca ii sta bine parul?!!...nici prin gand nu-mi trece;sa ii zambesc inapoi?Ntz,in nici un caz). Raman nemiscata pe bancheta ca si cand as astepta sa fiu fotografiata."cheese!"imi spun in gand si incerc sa reiau filmul gandurilor de unde il lasasem.Imi pierd iar atentia la ce se intampla in jur,pana la un alt stop,cand soferul scoate dintr-o trusa di aia de prim ajutor un deodorant."pufff,pufff"si aerul capata un miros greoi de transpiratie amestecat cu deodorant...o minunatie!E foarte cald in masina,simt ca ma sufoc,eu si asa am rau de masina cateodata!Incerc sa pun la cale o strategie care sa ma ajute sa-mi continui drumul pana la destinatie.Am gasit asa:
VARIANTA 1:Pot sa ma dau jos din taxi si sa aleg alt mijloc de transport pana la destinatie.Ma amuz gandindu-ma ca ar fi ca si cand m-as strecura pe geamul unei toalete la o intalnire oarba nereusita.Soferul,care imi arunca ocheade in oglinda retrovizoare,ma vede mustacind si remarca cu subtilitate intr-adevar o zi frumoasa."Vedeti ce soare apare daca zambiti?"
Prima varianta pica deoarece traficul e ingrozitor,si daca mai stau sa astept si la RATB,cu siguranta voi intarzia.
VARIANTA 2:AS putea sa-l sperii lansandu-ma in conversatii stanjenitoare care sa-l inhibe la vorba,astfel incat sa se gandeasca cu groaza:"sper ca nu mai are de gand sa spuna ceva!".Sa conduca repede si furios pt a scapa de clientul nedorit.Sa-i fie frica sa se mai uite in oglinda la mine de teama sa nu ma enervez sa scot sishul :).Nu am nici o sansa de reusita,nu am jucat in "Nashul",nici nu m-am jucat in copilarie dandu-mi pletele cu gel si spunand in oglinda replici din film cu un accent italian prost.Deci si varianta a 2-a pica.
VARIANTA 3:Schimb personajul cu unul hollywood-ian.Gen:scotocesc in geanta dupa o oglinda,gasesc rimelul si ma iau la intrecere cu taximetristul in procedeuri de infrumusetare.Cu rabdare rimelez genele si nu ma las pana nu ajung la destinatie...te pup da-te naiba de frumos :*

Niciun comentariu: