6 octombrie 2008

Sa-mi traiesc!

In uichendul asta...mai precis ieri fuse ziua mea(pt toti cei care a-ti uitat de ziua mea: shame on u!).Facui...ani,multi,sau cum ar zice vara-mea:"a lady doesn't tell" :) Oameni de la care nu ma asteptam mi-au trimis sms-uri sa-mi ureze "de bine".In schimb altii,pe care ii credeam prieteni,au uitat.Nu-i pb,dar asa ca idee.In fine."Si ce ai facut de ziua ta?"Pai ce sa fac...p'ici-p'colo:) Sambata a fost frumos ca a fost si vremea ok,dar duminica a plouat toata ziua...am facut un gratar,am mancat,am baut,am...:)Si cam atat.Ma simt cam batrana,inca putin si fac un sfert de secol,la naiba.Aaaa,pentru toti care m-ati sunat in weekend si nu m-ati gasit sa stiti ca nu am avut semnal,nu ca m-am dat la fund...fac cinste cand iau banii :p.Mi-e lene sa mai scriu acum...revin mai tz sa mai povestesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

zici ca in curand faci 25 de ani? nu se vede mai deloc. avand in vedere ca faci analfabet pe un altul,cu care nu am absolut nicio legatura-am nimerit din greseala pe blog-ul lui- ar trebui sa scrii tu corect. si sincer,eu nu vad cocalar pe cineva ca el. eu nu consider analfabeta o persoana care face cateva greseli gramaticale,ci pe una care foloseste prescurtari de genul "tz","p`ici" etc. cand ati invatat sa scrieti,nu scriati prescurtat si nici cu tz,sh etc.in fine,La Multi Ani! avand in vedere ca a fost ziua ta si totusi,fii mai buna,nu atat de critica ;)