27 noiembrie 2008

Cartea electronica

Am auzit la radio Guerilla ca in seara asta(sau maine?!?Am uitat!) e lansare de carte electronica.Mie,personal nu-mi place ideeea de carte ascultata.Cum spuneam si in postul anterior lumea e grabita.Nu mai are rabdare nici macar sa CITEASCA o carte.Prefera sa o asculte.Pai unde mai e placerea de a da pagina cu pagina si a simti mirosul unei carti adevarate cu PAGINI?Pentru asta nu sufar eu nici teatru radiofonic.Ce rost are,daca nu vezi personajele?Cand eram mica ascultam povesti la pick-up pentru ca nu invatasem inca sa citesc.Cand am invatat sa citesc,nu l-am mai lasat pe Ispirescu & Co din mana.Ooo da,imi aduc aminte si acum de "Muc cel mic"pe care o primisem de la Mosu'.Cat am mai ras cu Andreea cand i-am vazut titlul,faceam intrecere care are mucul mai mic:)) Eram mici si noi deh...
Deci oamenilor,eu zic sa va faceti timp pentru o carte.Adica s-o cititi!

Niciun comentariu: