25 noiembrie 2008

Confesiuni cancerigene


Pentru ca eu ca si alte milioane de oameni, sunt fumatoare,printre primele lucruri pe care le fac dimineata este sa fumez o tigara.Inca nu am ajuns la stadiul de a aprinde tigara cand ma dau jos din pat,dimineata,inainte de a merge la baie,pt activitatile de rutina,din simplul fapt ca ai mei parinti nu stiu ca fumez :).Dupa aproape 5 ani de fumat,efectele au inceput sa se simta,gen:dureri in gat(fara sa fi mancat inghetata sau sa fi baut ceva rece),unghiile mainii drepte mai galbene decat cele ale mainii stangi.
Tigara a devenit un ritual.Pe langa orice as presta,merge o tigara,musai! Mai scriu ceva. La asta merge o tigara.Imi vine sa plang. Fumez o tigara.Nu cunosc pe nimeni si n-am ce face cu mainile. Aprind o tigara.Stau de vorba si vreau sa subliniez ceva. O tigara. Astept si am emotii. Merge bine cu o tigara.Cafeaua - cu tigara. Ceaiul - cu tigara. Sucul de portocale - cu tigara (pentru ca macar jumatate din combinatie sa nu ma omoare)....Am avut o perioada in care ,ca orice fumator mergeam pe ideea:"pot sa ma las de fumat cand vreau,dar nu vreau".Acum realizez ca nu mai merge asa.Fumez de plictiseala,de nervi,din obisnuinta...Noroc ca a mea mama necesita minute intregi de ghidaj telefonic ca sa se descurce cu dechiderea folderului cu jocuri ca altfel, mai ca m-as teme sa nu dea peste confesiunile mele cancerigene. In onoarea totalei ei lipse de pricepere in ale internetului, mai aprind o tigara :)

Niciun comentariu: