19 noiembrie 2008

Ma taie o pishareee!

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti taiati si de altceva inafara de cutitul de paine mai rebel sau de lama de ras neindulgenta sau chiar intr-o coala de hartie? Ooo da! Sa stiti ca exista si alte chestii taioase.Pe baieti, de ex ,ii taie frecvent...o treaba sau alta,mai mica sau mai mare,depinde de chestiile pe care le ingurgitezi.
Am iesit aseara cu Ana la o bere(ea,eu apa ca-s la regim :P)
Am baut(ea 2 beri,eu apa ca-s la regim)si plecam...Si cum de obicei taierea se manifesta in special pe strada..."Ma taie o pisareeee!!!" zice ea la un moment dat,adoptand o pozitie adecvata cu picioarele apropiate,putin aplecata,cu mainile in locurile moi incercand parca sa opreasca procesul de mictiune aparut un urma "excesului de bere"."Tre sa merg neaparat!" Pai si de ce nu mergi ? De ce stai pe loc cu picioarele incrucisate? Aaaa...tre' sa mergi la WC ?...Aha...Gasim intr-un final un Eco Toilet.Se grabeste spre el cu ochii bulbucati,si cu o privire incantata de parca toaleta aia ar fi o poarta catre lumea buna,catre rai.Dupa 5 min iese mult mai relaxata..."

Dar ce faci cand te taie cacarea?(asta s-a intamplat altadata,cu altcineva)... Cacarea e aproape,t0aleta e departe...La jumatea drumului dintre toaleta si cacare se afla o pizzerie.Sigur au toaleta.Intram fara sa stam pe ganduri si ne indreptam glont spre toaleta.Bat la usa ,din WC se aude o voce infundata si scremuta : "Ocupat!".Replica vine instantaneu : "Maaai,nu glumi!!!"..."La inceput si eu am crezut ca a fost o gluma!",se aude din nou scremut...Aproape plangand,imi spune "Nu mai pot :( ".O caldura ii invaluie tot trupul,o mireasma ne inconjoara..."Asta a fost!",imi spune lasand capul in jos ,deznadajduita...Acum ,imaginatia mea fiind limitata de bun simt,nu pot sa explic cum am ajuns acasa...A taiat-o intr-un moment nepotrivit.Nu ai cum sa te pui contra naturii,e ca si cum te-ai pisa contra vantului fara sa te uzi,si asta clar e imposibil...Morala o extragete fiecare,cum doreste.Cert e un lucru : nu mancati pepene dupa ce ati baut bere...

Niciun comentariu: