24 noiembrie 2008

La pomul laudat

Ca tot se apropie 1 decembrie,mi-am amintit de "bradul" din P-ta Unirii de anul trecut.Ne-am facut plan,eu si Lavi,inca din dimineata zilei de 1 dec. sa mergem la pomul laudat,adica mormanul ala de fieratanii inalt cat casa poporului(exagerez na).Proasta alegere.Mare greseala sa iesi pe 1 decembrie din casa,dar sa mai mergi si in centru.....dezastru sa ajungi la unirii...eveniment mare- aprinderea bradului cel mai mare din draga Europa care ne stie drept exterminatorii italienilor...Au iesit oamenii melancolici din casa cu gadgeturile la indemana sa pozeze matahala de brad....sensibili ce mai incolo si incoace, sa ne punem dom'le dorinta cand se aprind luminitele.Nu am vazut asa nebunie nici la sarmalele date moca la mitropolie de sf Dumitru..oameni insetati de lumina, toti vroiau lumina...Hai in pula mea cand aprind astia bradu"...tineri atinsi de amploarea "evenimentului"."Unde va impingeti bai tampitilor?""da-te-n pula mea ca nu vad bradu""futute'n gura basescule "...cam astea erau cuvintele ce se auzeau din toate partile,cand calmul meu a fost calcat in picioare de o matahala care scuipa seminte peste capul meu.Ma intorc cu spatele catre brad (punctul de reper al mortal kombatului) si incep sa injur cu sete si se intampla "minunea"...bradul se aprinde si artificiile isi iau zborul...pentru alea 5 minute parca a meritat sa mi iau coate in ficati si sa ma calce toti handicapatii :)"ce artificii frate parca e revelion.Mi-am facut pozele de rigoare si da-i sprint printre admiratorii de ingramadeala,macar la intoarcere sa nu prindem inghesuiala.Urat,urat!

Niciun comentariu: