27 noiembrie 2008

@#$%& PD-L!

Si tuturor partidelor care ne-au intoxicat fonic,vizual,in scris in campanie!Nu ma intereseaza politica,ma cac pe fatza lor.Ca sa aflu care draq partid e partidul portocaliu(ca i-am vazut eu pe toti imbracati in tricouri portocalii de la pomana electorala prin parc)a trebuit sa ma uit pe o bricheta portocalie,bineinteles,care a adus-o mama in casa de la partidul &@#$^.Whatever.De 3 ore sunt nevoita sa ascult circul organizat de PD-L in parc.Nici termopanele nu mai fac fata,aud si prin ele.Acum "canta" handicapatele alea de la Bamby.Pana acum mi-au zgariat timpanu' :Pepe,Andreea Antonescu(care a cantat toate mel din repertoriul raposatei trupe Andre-horror!,Dj cacat si silvia...Irina Loghin...aaa Anna Lesko...sper sa se termine in curand ca deja simt ca mi se vad venisoarele alea rosii la ochi.
Asa...sa revin la campania electorala.De ce tre' sa ne bombardeze cu tricouri,pixuri,brichete,"concerte",pliante in cutii postale,agatate de clanta usii,in parbrize...,ziare(la iesirea din statia de metrou era covor de ziare pe o distanta de vreo 30 de m-si nu exagerez!),fasole cu ciolan(a ba nu,mint,aia a fost de ziua armatei,n-are treaba)...aaa si panourile alea imense de pe care ranjesc fasolea candidatii.De ce fac tot circul asta,ca si cu concert si fara,si cu bricheta si fara,tot aceeasi oameni merg la vot.Eu o sa mai votez numai atunci cand partidele vor gasi o idee originala de campanie,fara promisiuni si pomeni.
Bamby...sa dea D-zeu sa vi se sparga silicoanele si sa va curga botox-ul din buze,ca m-ati zapacit de cap!

Niciun comentariu: