27 noiembrie 2008

Gadget-urile-fitze sau utilitate?

Nu ma dau in vant dupa telefoane de ultima generatie cu touch screen,3G,BLG,YHF,GTO...etc(zic si eu,ca habar n-am ce sunt:)),laptopuri,desktop-uri,sisteme bla bla.Pentru mine telefonul e telefon si il folosesc pentru comunicarea orala pe calea suntelului(o zisei:),laptop mi-as lua numai in cazul in care m-as muta intr-un loc unde sa nu am suficient spatiu pentru depozitarea hardughiei de calculator cu toate matzele aferente.Deci cum spuneam,telefonul e telefon.Daca vreau sa ascult muzica la casti am mp3,daca vreau sa fac poze am aparat foto.E adevarat ca telefonul le contine pe toate dar nu vreau sa ma aflu vreodata in situatia penibila sa ma sune cineva fix cand am castile in urechi,ascultand muzica pe tel si sa fiu nevoita sa vorbesc la casca.Daca as fi vreo bussines woman sau macar o gospodina cu mainile ocupate cu pungi cu cartofi as mai zice,dar asa...
Dar daca vreodata ma voi muta intr-un spatiu stramt si o sa fiu nevoita sa-mi iau un laptop,pe asta mi l-as lua:
La cat de repede avanseaza tehnologia,pun pariu ca pana atunci o sa apara laptopul gen coala A4,pe care sa-l impaturesti frumos si-l bagi in buzunar :P

Niciun comentariu: