27 noiembrie 2008

Lumea se grabeste

Mai este o luna pana la Craciun si deja Bucurestiul este impodobit de beculete colorate.Am vazut mosi si braduti lipiti pe geamuri.Lumea deja isi face planuri ce cadouri o sa cumpere,ce haine o sa imbrace,ce preparate o sa gateasca.In parc la mine este concert organizat de un ciumpalac d-asta care candideaza,nush cum il cheama si nici nu ma intereseaza.Mai devreme am auzit organizatorii urandu-ne "Craciun Fericit").Pe bloguri autorii au inceput sa-si faca lista cu dorinte.Hipermarket-urile sunt pline de globuri,beteala si braduti de platic.
Atunci ce farmec mai are Craciunul cand il sarbatorim o luna intreaga?Unde mai e bucuria cand iti deschizi cadoul,dupa lungile si obositoarele zile de pregatiri?Nici macar nu mai avem rabdare sa impodobim bradul in Ajun.Il impodobim de pe 1 dec eventual.Lumea se grabeste.

Un comentariu:

Olive spunea...

am observat si eu asta...pe aviatorilor deja au pus beculetele alea....(sau sunt de anu' trecut,n-am bagat prea bine de seama)...colindele si urarile au inceput de acum...si nici n-a trecut Sf.Andrei...