22 septembrie 2008

Azi scriu despre cocalari

M-am gandit mult daca sa o fac sau nu si am decis s-o fac.Este vorba despre zeul suprem al cocalarismului,unul de-si zice "watzap",probabil tot din cauza ca stie engleza mai putin decat am uitat eu.El este exemplul viu la ceea ce insemna"cocalar cu aere de italia".Adica un gen de taran in spania,numai ca putin mai blond.Dupa ce ca e cocalar mai e si blond.In ultimul post i-am dat link sa vada lumea un cocalar cu site.El imi multumeste pt asta ca cica da bine la page rank.Sincera sa fiu mie mi-ar fi jena ca din 100 de vizitatori sa zicem, 80 sa intre doar ca sa aiba de cine sa rada.Iar cei 20 care sunt cu siguranta prietenii "jmecheri" ai cocalarului.Taranii astia au impresia ca daca au ajuns prin spania,italia si alte tari sunt cei mai tari.In realitate sunt doar niste cacati care in sfarsit au reusit sa ajunga sa care cu carca pt imputitii de patroni straini.Nu ca munca ar fi o rusine,nu asta este ideea.Aaa si inca ceva,cocalarul asta e atat de blond incat si dupa ce a stat vreo ora pe blogul meu(banuiesc ca a si citit ce am scris,ori doar s-a uitat la floricelele mele ca boul)are impresia in continuare ca sunt baiat:)) Si el si alti retardati prieteni de-ai lui.Si pe deasupra probabil ei cred ca eu sunt gay ca mi-am pus floricele si widget-uri sclipicioase si colorate pe blog:)).Inchei aici acest subiect si nu-l voi mai aduce in discutie niciodata pt ca nu are rost sa ma agit degeaba.Sunt foarte multi ca el si in Romania si trecuti pe la serviciul de emigrari...Oricum raman la ideea mea ca un prost e mai ok decat un cocalar prost.Am zis!

Un comentariu:

Anonim spunea...

da bine. ASA SA FACI. taci si mori :).

cei care pleaca in strainatate, sunt prea ratati ca sa-si dea seama :), acum ai sa intelegi ca nu ma consider jmecher..

app, dc ai schimbat floricelele? =((