10 septembrie 2008

Nervi...

Am inceput ziua fascinant de bine!M-am hotarat!Ma mut!Oficial imi caut gazda.Nu ma rezist,este a 34834858590346-a dimineata in care ma trezesc la 5 jumate,in loc sa dorm pana la cel putin 7.Cainele latra,vecinu' tranteste usa de la lift cand pleaca la munca,maica-mea imi aprinde lumina in ochi cand vine de la munca,retardul de taica-miu se apuca sa-si faca de mancare la prima ora...pana mea.Vreau sa am un loc al meu in care de cand ma bag in pat si pana tre' sa ma trezesesc,sa dorm,sa nu aud absolut nimic.Ma dau in final jos din pat,ma duc spre baie ca omu',simt ceva umed pe talpa,ma uit...la naiba,iar a baut prea multa apa!Ma imbrac,ies pe usa,ma duc la lift...sa va fut in gura iar a-ti stricat liftul.In tramvai,aglomeratie.Merg doar 2 statii asa ca stau pe langa usa.La prima statie urca o baba:"de ce stai in usa?"(nu eram chiar in usa,avea loc de mine)...ii zic doar 4 vorbe:"ca asa vreau eu".Imi pun castile in urechi,una in spatele incearca sa ma intreb daca la prima cobor.Mi-am dat seama de asta abia cand mi-a facut semn scuturandu-ma de mana.Numa' nebuni....Si ziua inca nu s-a incheiat.Pe la ce ora o fi sfarsitul lumii?

2 comentarii:

Anonim spunea...

A venit sfarsitul lumii deja. Chiar nu ti-ai dat seama? :)

VdG spunea...

Tin sa te anunt ca am descoperit ca putem vedea filme 3d si acasa. Ochelarii cost 6 RON. Zic asa.....