3 septembrie 2008

did I mention that I hate titles?

Ce ma enerveaza ca nu ma lasa sa scriu fara titlu...la naiba. M-am apucat de citit.Din nou.Dupa ce am terminat Nasul,Legea Omerta,Don Corleone si alte romane d-astea cu si despre mafia italiana,am facut o pauza.Acum m-am apucat sa citesc din nou.Mai am putin si termin Psihokiller. "Povestea tirfelor mele triste'' de Gabriel Garcia Marquez costa 25 de lei si din toata saracia, ieri am decis sa mi-o daruiesc mie...Uite ca mai sunt si persoane in lumea asta care stiu sa daruiasca :P
Cam asta spune editura despre ea:
"In anul in care am implinit nouazeci de ani, am vrut sa-mi daruiesc o noapte de dragoste nebuna cu o adolescenta fecioara." Aceasta e fraza cu care debuteaza romanul lui Garcia-Marquez. Un ziarist batrin decide sa-si sarbatoreasca a 90-a aniversare in stil mare, oferindu-si un cadou care il va face sa simta ca traieste: o adolescenta virgina. Intr-un bordel dintr-un oras pictural, o vede pe copila din spate, complet dezbracata, si viata sa se schimba radical. Acum, ca o cunoaste, simte ca ar putea muri, nu de batrinete, ci de dragoste. "Povestea tirfelor mele triste" e povestea unui batrin singur si excentric, o naratie a aventurilor sexuale ale acestuia (nu putine, de altfel), aventuri pentru care intotdeauna a platit, neinchipuindu-si ca astfel va gasi vreodata dragostea adevarata. Aceasta poveste, scrisa in incomparabilul stil de Gabriel Garcia Marquez e o poveste despre nefericirile batrinetii si bucuria de a te indragosti. Abia astept sa ma apuc de ea!

Niciun comentariu: