3 septembrie 2008

Leapsa...

Name :ThePrecious
Nick Name :N-am
Birthdate :31.02
Birthplace :evergreen
Current Location :machupichu
Eye Color :pink :)
Hair Color :variaza...
Height :165
Weight :variaza...
Piercings :1
Tatoos :1
Boyfriend/Girlfriend :girlfriend ;)
Vehicle :bicicleta verde duminica
Overused Phrase :frate,pana mea,esti cam varza...
FAVORITES
Food :food
Number :la pantof sau...?
Color :black
Animal :doggy-woggy
Drink :redd's
Body Part on Opposite sex :degetul mic
Actor/Actress :Eric Cartman
This or That
Pepsi or Coke :redd's
McDonalds or BurgerKing :Spring
Chocolate or Vanillabanana
Hot Chocolate or Coffee :pepsi
Kiss or Hug :sex
Dog or Cat :dog
Rap or Punk :hip-hop
Summer or Winter :winter
Scary Movies or Funny Movies :both
Love or Money :both....nu merge?
YOUR...
Bedtime :variaza...
Most Missed Memory :nu-mi amintesc :)
Best phyiscal feature :bla bla
First Thought Waking Up :Jimmy!!!!!!!!!!!!!!!
Ambition :sa fiu ambitioasa
Best Friends :vreo...shasa
Fears :oac
HAVE YOU...
Cheated Your Partner :once upon a time...
Ever been beaten up :ha
Ever beaten someone up :ha
Ever Shoplifted :ha ha
Ever Kissed Opposite sex :ha ha ha
Been Dumped Lately :ha ha ha ha
IN A GUY/GIRL
Favorite Eye Color :...
Favorite Hair Color :...
Short or Long :gros
Looks or Personality :...
Muscular or Really Skinny :really skinny
RANDOMS
How do you want to Die :"Poti sa faci infarct in timp ce te pishi" asa nu...
Health Freak :...
Do you think your Attractive :Bestial de atractiva as spune
Believe in Yourself :...
Shower Daily :nu...am apometre
Been in Love :...
Do you Sing :in baie
Age you wanna lose your Virginity :26
Hate anyone :numai lunea
Take SurveyCreate Survey

Un comentariu:

Olive spunea...

pai trebuia sa zici cui o dai mai departe..... :P.......mie imi place chestioara aia....si am sa il fac......ca altfel te joci leapsa singura.