9 septembrie 2008

nimic. nada. rien. nichts. nothing...

Pana aseara nu am stiut ce culoare au visele mele.Stiu ca m-a intrebat cineva odata si nu am stiut sa-i raspund.Aseara am visat gri.Stiu sigur.Totul in jurul meu era gri,ca intr-un film vechi alb-negru.Iar azi dimineata m-am trezit cu o durere de cap..ce poti sa faci intr-o asemenea dimineata? in afara de a te trezi cu noaptea in cap sa te duci la munca...damn!L-am sunat sa-i urez la multi ani si toate cele bune... e drept ca-i cam tarziu..cu vreo 6 zile, dar am avut o scuza buna. Oricum uitasem de ziua lui.A fost ziua ta.. a mai trecut un an. ce ai facut in acest an? esti multumit de tine? eu sunt multumita? ar terbui sa ma gandesc.. s-a folosit energia mea pentru a incepe ceea ce trebuia demult inceput iar acum deja se indreapta spre un rezultat multumitor...da sunt multumita,mi-am largit cercul de prieteni, am cunoscut persoane de la care am invatat destule. M-am apropiat de oameni care-mi pot da... putere, inteligenta, speranta, dorinta, dragoste. Am crescut, am inflorit, am iubit, am ascultat...in concluzie,mi-a mers bine...si anul inca nu s-a incheiat.

Niciun comentariu: