18 septembrie 2008

Fucked up

Azi sunt fucked up.Am ajuns la concluzia ca oricat m-as stradui sa fiu pe placul tuturor(adica tuturor celor care merita sa le fac pe plac),nu pot!Intodeuna vor fii unii nemultumiti.Ba dar sunt si eu om!Nu pot sa le fac pe toate perfecte.Imi pare rau ca insel asteptarile,dar asta e.Oricum sunt si voi fi mereu de parere ca las prea mult de la mine pt altii.Asa sunt eu,chiar nu pot sa fiu egoista,ba din contra cateodata ma las pe mine la urma.Si tot timpul zic ca nu mai fac compromisuri,dar mereu fac.Inainte nu eram asa.Daca nu mi se respecta puncul de vedere luam foc.Am avut multe de pierdut pe faza asta.Dar schimbandu-mi acest obicei,nu s-a schimbat nimic.Ba chiar ma simt mult mai naspa fiind asa "bine hai".Si detest oamenii care nu au "puterea"(am scris-o in ghilimele pt ca nu stiu daca e chiar cuvantul potrivit)sa-si ceara scuze atunci cand gresesc.Sau macar sa recunoasca ca au gresit.Sau incerca sa se scoata folosind explicatii de tot cacatul.
Sunt atat de "cool" incat am ajuns sa fiu amica tuturor baietilor,chiar si a prietenului meu.Asta nu ar fi o problema,insa cand deja ei cred ca eu chiar sunt baiat si nu se mai controleza in prezenta mea...e naspa.Imi vine sa strig:"hei sunt fata,am tzatze...la naiba chiar nu le vedeti...?"Chiar vreau sa fiu tratata ca o fata.Si hei...chiar nu vreau sa fiu doar amica ta cu care faci sex din cand in cand.La naiba!

2 comentarii:

VdG spunea...

Cand ai ajuns tu la concluzia asta, aseara cand te uitai la meci sau cand te jucai SPORE? Daca vrei sa fii tratata ca o fata pune-ti o rochie si apuca-te de crosetat. In rest esti cool, as cool as a varza can be. ;)

Anonim spunea...

la la la la la la...meet CheGue...the man who has the power to apologize but...no credit on his phones...he also had a shitty morning(don`t know if it matters...) anyway he did wrong last night an he feels sorry...talk to you later...I hope...by the way the la la la la la la is for real...ah...and yo`re not my buddy...yo`re my pal...:)