5 septembrie 2008

Plictiseala

Pana acum ceva timp traiam cu impresia ca la serviciu muncesti. Non-stop. Cu pauza de masa in cazurile norocoase. In ultima vreme insa, am experimentat pe pielea mea si opusul acestei situatii: ore de birou in care nu ai ce face. Staaai si te uiti pe pereti, nu poti sa pleci pentru ca oricand poate aparea o situatie de criza asa, din senin, nu se stie cine, cand te suna si, mai ales, de ce sau te cauta sheful sa-i prezinti nush ce situatie.Nu stiu care pe unde lucreaza, dar eu una am zile in care ma plictisesc de mor la birou...si asta ar fi una dintre ele.Noroc ca am program scurt azi.Am ramas fara idei.Am jucat toate joculetzele on-line de pe toate site-urile din domeniu,am completat integrame,am citit carti,mi-am luat si o carte de colorat chiar...m-am saturat de toate posturile de radio cu playlist-urile lor de 2 bani.Horoscopul nu-l mai citesc de mult ca ma streseaza ca nu gasesti in 2 locuri aceleasi preziceri.De parca ghicitorii astia in stele nu citesc in aceleasi stele...pana mea.Pe hi6,cocalari,pitzipoanca si alte site-uri din astea unde se rade de prostie dau refresh cam din ora in ora,poate-poate o-r mai fi postat ceva.In concluzie,nu mai vreau munca de birou :((

Niciun comentariu: