15 septembrie 2008

Urasc diminetile de luni,

cu oameni stresati,treziti cu fata la cearceaf,care te calca pe picioare in tramvai.
Urasc diminetile de luni cu vatmani idioti care nu au rabdare sa urce lumea in tramvai si se grabesc sa inchida usile,de parca sunt platiti la ora.
Urasc diminetile de luni cu copii tampiti care incep scoala si se lauda tipand in gura mare cu ce si-au mai cumparat in vacanta!Asta nu ar fi o problema,dar daca laudele se aud din gura unor copii de cls a 4-a,a 5-a si nu se rezuma decat la"ia uite ba ce telefon smecher mi-am luat,ia uite ce stie sa faca" si "mie mi-a luat tata adidasi de la nike,originali"...
Urasc diminetile de luni cu sefi care stau cu usa deschisa la birou sa vada care angajat intarzie si care nu,si care apoi se crizeaza la tine amenintand ca iti taie din salariu!Ce vrei frate,e luni,e trafic...copii crizati,oameni inghesuiti in tramvai...pana mea,eu nu am masina ca tine!
Urasc diminetile de luni cu toamna rece si ploioasa,cand iti vine sa-ti bagi piciorul si sa dai un telefon sa zici ca te-ai imbolnavit peste noapte(pacat ca striga constiinta in mine de fiecare data sa nu fac asta)...Ma duc sa-mi iau o ciocolata calda...revin...

Un comentariu:

Olive spunea...

HA !!eu am venit cu taxiu' la munca....da' era in interes de servicu si a doua oara nush cand o sa mai fie...dar cel putin am inceput destul de bine saptamana ;)