11 septembrie 2008

Hai marsh!

Imi petrec mare parte din timpul stat la munca in pauze de cafea. Acolo le intilnesc pe Alina si Cristina. Ma scot din sarite fatucile astea. Ieri vorbeau despre ultimele carti pe care le-au citit si – fireste- fiecare are cite 4-5 pe noptiera. Am crezut ca mi se face rau. Bruckner? Cine dracu e asta? Cristina spune ca preferatul ei e David Lodge... ????!!! Toti colegii mei il stiu pe Platon. Si prastiile sus numite l-au citit pe Descartes cind aveau 17 ani. Cum, tu nu l-ai citit pe Descartes cind aveai 17 ani ? Eu ? Eeeu ? La 17 ani ma mai jucam sotron !!! Si lipeam abtipilduri pe usile sifonierului si pe oglinda din baie. Cine e Descartes? Bruckner? Ma enervati in draci. La 17 ani imi aprindeam prima tigara noaptea pe furis in balcon....david lodge? platon? La 17 ani citeam “Cei 3 Muschetari” si “Print si cersetor” de dracu mai stie cine-a scris-o – era atit de irelevant pe vremea aia.
Mai duceti-va dracului cu filozofia voastra. Imi asum criticile..asa e bine? Cind veti descifra sensul vietii si secretul longevitatii sa ma anuntati. Intre timp am sa citesc Bruckner si Descartes sau ce dracu David Lodge mai vreti si o sa devin cu un centimetru mai desteapta, numai de dragul de a avea ce sa vorbesc cu voi in pauzele voastre de cafea si numai de dragul de a trage din tigara in fitze spunind ca stiu ce e aia dialectica.

2 comentarii:

Olive spunea...

cu nervii tai adunati la u loc..ti-era si foame...mancasi FUMA din ultimul rand ;) :*:*:*

Olive spunea...

defapt merge mai bine trage...eram cu gandul la 'a fuma" ;)....my bad... :D