4 septembrie 2008

Razvan

Tot citind bloguri in ultima saptamana, mi-am amintit de un exercitiu de imaginatie pe care-l faceam cu Rox cand eram mai mici:ce as face daca as fi barbat.Asa ca azi o sa ma cheme Razvan.(daca eram baiat asa as fi vrut sa ma cheme).Asa ma striga prietenii si colegii. Am trait intotdeauna cu convingerea ca atunci cand va fi sa fie si-o sa-mi intalnesc jumatatea, o sa ne ghidam amandoi dupa regulile bunului simt si nu dupa articole aparute te miri unde cu titluri de genul “casnicia nu tine daca ea nu-mi calca sosetele, chilotii si gulerul de la camasa, nu stie sa gateasca si sa presteze sex oral”. Pana imi gasesc jumatatea sunt ca o albinutza...din floare-n floare.Bineinteles ca habar nu am sa inteleg cum gandesc femeile,dar macar ma straduiescl.Idee: cum te lamuresti cel mai bine despre cum gandeste o femeie, o intrebi direct sau ii citesti jurnalul? Nu, n-o intrebi pe prietena ei cea mai buna in pauza de “dupa”. Asa ca,m-am pus pe citit bloguri.
Le-am eliminat din start pe cele jeluitoare, nu pentru ca n-as aprecia sensibilitatea, dar nu vreau sa-mi insangereze cada ori de cate ori plec de acasa. Si nici genul cutu-cutu, sa-i dau comanda “sub pat” dupa ce ma hraneste si “mars in bucatarie sau aport” dimineata cand plec.Genul “pitzi” nici atat.Probabil doar pt o noapte. As fi curios sa stiu cum gandeste o femeie normala, care stie ce vrea si sta pe ambele picioare, nu ca un cocostarc pe tocuri.Concluzie:nu prea ai cum sa-ti dai seama ce este in capul unei femei.
Ce as mai face daca as fi Razvan?As pleca de nebun prin lume,as da de carnet si as conduce,probabil as fi un sofer abil,nu ma pot panica doar sunt barbat;).Nu as face dush in fiecare zi daca nu as fi nevoit sa ies din casa...macar am o scuza,sunt barbat,ce daca put.probabil ca as bea si bere si as ragai fara sa-mi cer scuze(nu in public clar,nu as fi chiar asa badaran).
Ca sa inchei (ca mi-a cam ajuns sa fiu Razvan), daca as fi barbat as fi in mare parte porc, dar nu misogin.Si clar nu mi-ar placea de mine ca femeie :)...aaa si am uitat,mi-ar placea sa arat asa:
sau asa:

Niciun comentariu: